fredag 30 januari 2009

Utmaning :D

Jag har blivit utmanad av Anna! Och så här lyder utmaningen:

Gå in i mappen mina bilder (evt Bilder för de med OS X eller din egen personliga bildmapp)

- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.

- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.

- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Bilden visar Esther och är tagen i juni 2008 på sommarbetet i Habo! Esther är föl till världens bästa Pepsi, the love of my life! Så ni får en bonusbild på världens underbaraste Pepsi och i bakgrunden är Aska!

Jag utmanar Sandra, Emma, Fanny, Matilda, Amanda och Sara!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kul utamaning, ska ta tag i den imorgon :)

Anonym sa...

Vad roligt! Jag ska också ta tag i utmaningen imorgon! :)

Anonym sa...

Utmaningen är antagen:)

Anonym sa...

Nu får du väll kolla om jag klarade min första utmaning, el om jag får underkänt i denna övningen :P

Unknown sa...

Haha! Nej vad roligt! Det ska jag definitivt göra! :) Jättesöta ponnies, förresten ;)

Anonym sa...

Söt Ponny! :) Kul utmaning!

Anonym sa...

Kul att du nappade på utmaningen, helt underbar bild. :)