fredag 2 januari 2009

Nya bloggen

Så har jag äntligen skaffat en ny blogg! Är så trött på blogtown att jag inte finner ord för det! Så nu är jag tillbaka på blogspot som jag hade från början, var mycket mer nöjd då och svor sällan över inlägg som råkat raderas och bilder som blir snedvridna. Nackdelen med blogspot är att jag inte vet hur jag får in den på ett snyggt sätt på hemsidan, därför blir det en blogg och en hemsida nu, som jag hade från början. Inte helt optimalt, men det får duga så länge!

Idag åker jag ner till Habo igen! Ska bli så skönt att få tillbaka Sally, även om mamma säkert gärna hade skämt bort henne ett tag till! Jag ska åka buss ner, tågbiljetterna var så dyra. Och eftersom Sally inte får åka buss har jag inte åkt buss dit på snart två år. Vad jag minns är det extremt segt, men det som jag minns som det värsta är att det alltid är jättekallt på bussen. Jag är en sån där frusen person som tycker en inomhustemperatur på runt 26 C är helt lagom!

Dessutom har jag alltid resfeber, kan inte sluta tänka på om jag har glömt något, om det kommer vara förseningar i Stockholms kommunaltrafik så jag missar bussen eller något annat som kan gå fel. Lika dant varje gång trots att jag rest väldigt många gånger mellan Stockholm och habo med både buss och tåg.

Får se om jag hinner med att blogga i helgen, om inte annat är jag tillbaka i stora staden på tisdag! Trevlig helg!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj! Roligt att du har en ny blogg nu, finfin! :)
Okej, så skönt att Sally inte är var i Stockholm när alla fyrverkerier smälldes. (;
Hoppas ni mår bra? Vad har ni hittat på idag? Själva har vi varit & tittat på en systemkamera jag ska köpa. (Mer om det finns att läsa i min blogg om du har lust!)
Ha det så bra, & pussa Sally på nosen från oss.

Kramar från Hannah & fjärilshundarna. <3

Anonym sa...

Härligt med nu blogg:) Tjuuusig! Jag hatar xå blogtown, om man ska våga byta kanske då!;)

Anonym sa...

Kul med en ny blogg! :)
Hoppas ni får en trevlig helg i Habo!

Anonym sa...

Kul med en ny blogg inöfr det nya året :)Hoppas att resan går bra!

Anonym sa...

Blir också galen på blogtown då och då, främst på att inläggen försvinner titt som tätt. Har lärt mej den hårda vägen att alltid skriva texten i notepad först! ;)

Hoppas att det funkar lika bra som sist med denna bloggen nu då!

Du får ha det bra i Habo! :)