fredag 17 april 2009

Världens bästa Sally 2 år!

Sjunger falskt för er: Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Jo det är ingen vanlig dag för det är Sallys födelsedag! Hurra hurra hurra HURRA! Min allra bästa lilla råtta blir idag hela två år gammal! Tiden går väldigt väldigt fort måste jag säga! Så här liten var Sally när hon kom till oss, 9,5 veckor gammal.

Ett år gammal hade hon ljusnat en hel del, och pälsen hade blivit lång!
Hon är fortfarande lika härligt galen och här är en bild från idag:
Dagen har firats med en härlig skogspromenad och så har hon såklart fått presenter! Hon fick ett halsband som ser ut så här:
Lila med nitar! Min farliga kamphund måste ju ha en halsband som matchar hennes inre! Sen fick hon även en liten minikong! Perfekt för Sallys storlek! Och efter att ha nosar på den tyckte hon den var riktigt rolig! Eftersom hon går på specialdiet och dessutom ska ner lite i vikt fick hon ingen tårta, men lovar att hon ska få en extra fin nästa år i stället! :)

9 kommentarer:

Emma sa...

STORT GRATTIS TILL SALLY! :D

Jonna och Svante sa...

Grattis Sally i efterskott! :)

Ida Eklöf sa...

GRAAAAATTIS sallybus!

Amanda sa...

Vilka söta bilder! Grattis på tvåårsdagen Sally!!! :D Gulligt halsband! ;b

Anonym sa...

Hurra och grattis till lilla Sally (lite i efterskott:))

Mi & Kári sa...

Hurra och grattis till lilla Sally (lite i efterskott:))
Oj kanske ska säga vem som hurrar också :)

Kim sa...

Grattis Sally!!!

Anna H sa...

Grattis till 2-åringen!

Fanny med Zac sa...

Nämen ÅH så försenad jag är! STORT GRATTIS I EFTERSKOTT SALLY! så klart! Fy skäms på mig som inte hunnit titta upp!