onsdag 22 april 2009

Kort uppdatering

I morgon klockan 05.21 (på morgonen jaaa!) går tåget ner till Skåne där jag ska på konferens med jobbet. Det innebär att jag måste åka hemifrån 04.30. Hur hemskt tidigt är inte det? Kommer vara borta ända till söndag kväll! Så det kommer bli tyst här över helgen. Sally ska leka med husse och hans nya bil han får (köpa) på fredag. Har satt upp en stor lapp på dörren så han inte ska glömma ge henne medicinen hon ska ha i ytterligare tre dagar. Det är typ et jag är mest orolig över. :P

På tisdag ska jag och Sally på endagskurs för Eva Bodfäldt! Gissa om vi ser fram emot det! :) Temat på kursen är "Rädsla och reservation mot människor"! Så det ska bli såå intressant!

Men ha en trevlig helg så lovar jag att senast på tisdag eftermiddag/kväll kommer en uppdatering! :)

6 kommentarer:

Syster sa...

Ha det så trevligt på din konferens.... pusss

Emma sa...

Hoppas att du får det trevligt! :)

Ida Eklöf sa...

Hoppas du får det jättekul på konferensen, och sen på evas kurs! :D Kraam

Amanda sa...

Ooh, spännande med kursen! :)

Anonym sa...

Skåne, vilket trevligt ställe du ska till ;) Du får hälsa till Eva från Bacardi och så ser vi fram emot uppdateringen sen.

Fanny med Zac sa...

Åh, den kursen med Eva Bodfält lät jätteintressant. Vart går den och hur mycket kostar det? Hoppas du har/hade det trevligt i Skåne också! :)