söndag 8 februari 2009

Ny design på hemsidan

Nu ligger äntligen vår nya sida uppe. Galleriet saknar ganska många album som inte vill fungera, men dom som ligger där ska iaf fungera. :) Ska fortsätta göra om dom andra, men det är grymt grymt tråkigt så det lär ta lite tid. Det är väl ok att göra ett album, men när man ska sitta och fixa i ordning alla album som lagts upp under två års tid blir man lite lite trött på det. Så iaf, ser ni något som inte fungerar så skrik högt så ska jag fixa det.

Så det är vad jag göra med opererad hund. Fixar hemsidan. Sallys sår läker superfint. Fast idag har det nog kliat väldigt väldigt mycket, hon blir stundvis helt hyper för att det kliar så mycket, reser sig, lägger sig ner, byter liggställning osv. Men hon har vart jätteduktig och inte slickat på det trots att hon inte haft krage på under stor del av dagen när jag varit med. Ska bli så skönt när det läkt ihop! Tycker så synd om henne för jag riktigt ser hur det läker, och man vet ju själv hur mycket sår under läkning kliar! Stackars!

För övrigt lärde hon sig igår att man kan röra sig med kragen på. Några av mina kompisar kom över igår, och vi åt god mat, god efterrätt och tittade på melodifestivalen och spelade wii. Hur som helst, Sally känner dom och fullkomligt tokälskar allihopa, så då blev hon så glad att det helt plötsligt gick hur bra som helst att springa och studsa som en annan dåre trots kragen. Så det är bra, även om det inte är så bra att hon hoppar och har sig! Även i natt har hon sovit i sängen och knockat mig med kragen i ansiktet två gånger. Inte speciellt försiktig min lilla hund, tur att hon inte är större :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint ni fått det! :D Läckert!

Anonym sa...

Jag gillar bilden på Sally på stenen "stenhårt" :)

Vet hur det är med dom där fotona som ska läggas in igen..får nåt ryck ibland men det blir ju aldrig klart.

Såg att hon var nykastrerad, hade det hänt nåt eller gjordes det iaf? Har inte hängt med på bloggen på ett tag, ska läsa ikapp:)

Ha en underbar vecka!!

Anonym sa...

Skönt att såret läker så bra. Har du testat moon collar? Har ett men inte precis Sallys storlek :)
Hoppas vi ses snart!
Kram

Anonym sa...

Vad fint det blivit på hemsidan! :)

Kan tänka mig att det kliar på Sally, men det är ju bra att det läker fint. Snart kommer det säkert vara helt läkt och Sally slipper den där dumma tratten, förhoppningsvis för all framtid. ;)

Anonym sa...

Va nytt och fint det är på sidan nu :D

Anonym sa...

Skit snyggt har det blivit här inne :) Gillar bilden till vänster på första sidan!

Anonym sa...

Skönt att såret läker bra, men jobbigt att det ska klia så!

Anonym sa...

Vad skönt att såret läker så bra! Hoppas att det slutar klia snart!

Anonym sa...

Vad mysigt det blev här! :)

Skönt att läsa att såret läker fint. :D