lördag 7 februari 2009

Hängöra

Hur ynklig kan man se ut?

Såhär söt Sally var i morse efter en hel natt med hemska, onda, äckliga kragen på! Hon sov i sängen i natt, och låg helt lugnt och stilla. Magen har kommit igång ordentligt och hon verkar inte direkt ha speciellt ont. Fast hon vill helst ligga ner, även om hon inte har kragen på, så lite ont har hon nog iaf. Men ute är hon pigg och glad och ungefär som vanligt. Hon gillar fortfarande inte kragen, men har börjat röra sig lite lite i den, det nödvändigaste så att säga. Typ hon KAN gå från köket och till sin bädd i vardagsrummet om hon verkligen verkligen måste (att jag går in i vardagsrummet det vill säga). Men hon gör det inte sådär utan vidare. :)

Jag är något rastlös av att inte få gå ut och gå långa härliga promenader i slasket, och har därför roat mig med att städa badrummet idag! :D Duktiga jag! Ikväll kommer ett par kompisar över (fast deras hundar får stanna hemma) och det ser jag fram emot, har inte sett en människa sen i torsdags, och Micke kommer inte hem förrän i morgon! Men trevlig lördagkväll alla ni! :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas Sally snart kryar på sig!

Anonym sa...

Hoppas hon vänjer sig vid kragen snart. Kan tänka mig att den inte är särskilt skön att ha på sig. Men hon är iaf himla söt;)

Oooh, ser framemot en recension av Control unleashed sen!! :D

Anonym sa...

Vad skönt att operationen gick bra och att hon verkar må förhållande vis bra i alla fall, även om kragen inte är så rolig! :)

Anonym sa...

Skönt att det verkar bli bättre, även med kragen. :) Hoppas ni fick en trevlig lördagkväll!