lördag 29 augusti 2009

Första skolveckan avklarad

Nu har det gått en hel skolvecka! Det är uppriktigt sagt alldeles, alldeles underbart att vara tillbaka vid skolbänken! Min stackars hjärna har inte ansträngt sig mycket sista året men nu har den minsann fått börja jobba hårt igen! :) Fast än så länge har vi bara gått förmiddagar, så det är rätt slappt! Men det lär väl öka på i veckan som kommer! På onsdag har vi ett litteraturseminarium och på fredag är det redan dags för första hemtenta! Men det ska nog gå bra! :D

Idag ska jag och Micke på kräftskiva! Jihuuu! Årets första! Ska bli så gott! Älskar kräftor! Får hoppas vädret håller i sig så vi kan sitta ute också! :)

5 kommentarer:

Malin sa...

Härligt du är så peppad att börja plugga ;)

Hoppas kräftorna smakade, kräftor har ja aldrig ätit ;)

Emma sa...

Vad bra att det känns så bra att vara tillbaka i skolbänken. Jag själv är inte alls lika sugen kan jag tala om... :P

Jag har aldrig heller ätit kräftor, hoppas ni fick riktigt trevligt! :)

Syster sa...

http://saraofamiljen.blogspot.com/

tänkte byta... kramizzzz

Mamma o Sally sa...

Glömde tala om att igår hittade jag Sally i hönsburen och hönorna utanför! Hon hade roat sig själv en stund.

Mamma o Sally sa...

Glömde säga att igår hittade jag Sally i hönsburen och hönorna utanför! Hon hade rost sig själv en stund.