söndag 23 augusti 2009

Möhippa och skolstart

Ska försöka komma igång att blogga lite igen, men det är svårt utan hund, vad ska man skriva om? Nåja, jag får väl improvisera!

Tack för alla tröstande kommentarer jag fått! Det värmer verkligen! Jag har dragit mig för att skriva om att Sally flyttat, just för rädslan att folk ska vara dömande. Hundfolk har ju vissa tendenser till det när man läser på forum och så... Så TACK!

På något sätt börjar jag iaf vänja mig vid att Sally inte är här längre. Det är fortfarande extremt tomt och jag är väldigt sysslolös, vet liksom inte vad jag ska göra med all tid jag "har över" nu. Därför ska det bli skönt när skolan drar igång i morgon! Mitt sabbatsår är äntligen över och i morgon börjar allvaret! :D Ska bli grymt kul! Jag trivs som student! Men nån gång måste man väl bli klar med examen också... Har ju bara 1,5 år kvar! :) Gjort mer än hälften!

Igår var jag på möhippa! Mickes barndomskompisar Sara och Mats ska gifta sig om en månad! Det var väldigt trevligt! Det bjöds på matlagning tillsammans med en kock, afrikansk dans och en runda på grönan! :D Afrikansk dans är väldigt jobbigt! Jag har ont överallt! Och jisses vilken koordination jag inte har! Hahaha! Men kul var det! Bäst på hela dagen var dock när spökernagrönan sjöng "yesterday" för Sara! Jag höll då på att bryta ihop av skratt! Fast dom sjöng väldigt fint med väldigt mycket inlevelse! :D

4 kommentarer:

Emma sa...

Kan tänka mig att det är lite svårt att komma på vad man ska skriva om utan hund...

Låter som en rolig möhippa! :)

Syster sa...

Låter som en skoj möhippa... Sally går här o luktar på blommorna ;-)

Malin sa...

Så härligt du bloggar igen! :) Kul att läsa! Kan förstå det är alldeles tomt utan hund men härigt när din skola drar igång! :) kram!

Anonym sa...

Du kommer bli klar ska du se, en dags så händer det bara och det är som vilken dag som hällst (från en som upptäckt hur faktiskt tråkigt det är att bli klar...)

Du kan få låna Allegro om det blir för tomt. Kan vi ordna ;) Om du lyckas lära honom något sen skulle vara ännu bättre :P