söndag 15 mars 2009

Vi lever fortfarande!

Jises så länge sen det var det uppdaterades här! Vi lever just nu i någon slags snurrig värld där tiden inte riktigt räcker till för allt som ska hinnas med. Så bloggen har blivit lite nerprioriterad. Fast jag läser iaf era bloggar även om jag bara orkar med att kommentera lite då och då! Lovar att bättra mig när jag inte jobbar så mycket längre. Kommer väl jobba så mycket som jag gör nu i ca 3-4 veckor till. Sen ska det bli lugnt igen :D

Det klart mest spännande som hänt sen sist är (håll i er!) att Sally har blivit nerklippt! Det säger väl iofs rätt mycket om vilket spännande liv vi lever... :) Tjopp tjopp sa det bara så var pälsen väck! Hon har vart så extremt tovig på sista tiden, och jag kände helt enkelt att jag la ner mer tid på att trassla ur pälsen än att träna och ha kul med henne. Och eftersom varken jag eller Sally är något vidare glada i pälsvård så trivs vi båda två väldigt bra som det är nu! Helena klippte så snällt ner henne med sax, så det är inte superkort, utan kanske 4-5 cm. Hon är söt men blev väldigt ljus! Och jag vet att det är hemskt hemskt dåligt av mig att berätta det här utan att lägga upp bilder, men jag hittar inte min kamerasladd så ni får vänta ett tag på bilder! :P Vi (läs Micke) håller även på att renovera vardagsrummet, vilket bidrar till kaoset. Jag har frånsagt mig allt engagemang i vardagsrummet för stunden, men har lovat att vara med och välja gardiner sen :P Micke är iaf mycket mer kräsen än mig så det är lika bra han får sköta resten. Så Sally har just nu tre bäddar i sovrummet haha! Så hon har lite att välja på! :D

Nästa helg är det dessutom dags för CU-kursen! Jihooo! vi ser fram emot det! Fast jag skulle vilja ha jobbat lite mer med Sallys filtträning än vad jag har hunnit med för att få ut så mycket som möjligt av kursen. Men det får bli som det blir! Det blir garanterat urkul iaf! :D

Men fram till dess är det jobba jobba som gäller för mig! Inte kul! Men jag kommer iaf ha massa penagar att handla på lilla stockholm för! Och det gillas! :D

6 kommentarer:

Ida Eklöf sa...

När kommer du med till Älvsjö och tränar då? :) *kram*

Anonym sa...

Kul att höra nåt ifrån er! Känner igen det där att ha mycket att stå i, just nu har det lugnat sig lite för mig - hoppas det gör det för dig också.

Åh, kan tänka mig att Sally blev jättesöt i hennes nya frisyr! Ser fram emot att få se bilder senare då! ;)

Anonym sa...

Åh vill se biiilder på söt nerklippt Sally! :D Fullt upp är jobbigt! Hoppas de lugnar sig snart.

Anonym sa...

Hej och tack för dina så snälla ord hos oss :) Kul att ni klippt Sally, du får nästan ta och lägga in en bild så vi får se :)

Vet hur det är att plötsligt inte riktigt hinna med att blogga så mkt, det går lite upp och ner :) Hoppas det är bra hos er iaf :)

Anonym sa...

Kul med uppdatering! :) Ser fram emot bilderna på nerklippta Sally, hon lär vara supersöt! :D

Anonym sa...

Bella hälsar Sally välkommen in i klubben som nedklippt puff fast Bella har ännu kortare päls och är säkert inte lika fint klippt ;)